Op weg - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Jaap Schulting - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Jaap Schulting - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap

01 Oktober 2015 | Nederland, Zeist

Nog een paar uur met...............................en dan een maand zonder........................ Bedankt voor alle lieve kaartjes en apps

• 01 Oktober 2015 - 12:20

Ploegjes:

ha Jaap & Lia,

Strekte met "het zonder". Straks NOG gelukkiger "met". Goede reis, veel plezier en hopelijk weer gezond terug. Zegen op alle werkzaamheden en zegen op home alone. Wij kijken uit naar de ervaringen op je blog, grtjs alle Ploegjes

• 05 Oktober 2015 - 18:47

Lia:

dit schreef Jaap zondag na aankomst
    Wanavond om 18.oou aangekomen na een lange tocht. Lekker op de achterbank met de benen lang uit in het middenpad. Compassionbus maar dan nieuwer. De kleine matatu's zijn hier allemaal mercedes busjes, instappen via de achter deur, de taxi's zijn allemaal renauldje 4. Veel afrikanen gezien in een lelijk eend.

• 12 Oktober 2015 - 17:04

Drs.S.Sijbesma:

Beste Jaap,

zojuist opnieuw gekeken naar je reisverslag en ontdekte daar jou foto bij de hospitaal-boot.
    Dat viel mij nu pas op.
    Stoere bink zo met je hoofddeksel.
    Verder valt te melden dat ik enige dagen geleden telefonisch contact had met jou levensgezel Lia.
    Zij heeft er veel vertrouwen in dat het avontuur een goede afloop zal hebben.
    En dat wens ik natuurlijk ook!
    Beste Jaap, veel succes met je werkzaamheden en ik zie ernaar uit meer van je te vernemen.
    Tot nader kontact groet ik je meest vriendelijk.
    Sibe.